Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Stress test - 14/6/2018 (0:00 del 15 in Italia)

Recommended Posts

Riporto in sezione italiana, per praticità e per i meno anglofoni, la richiesta per la partecipazione ad un imminente test per stressare il server.
Aiutiamoli a buttarlo giù. :D

We’re hosting a server performance test tomorrow (Thursday, June 14) at 5 pm CDT. We’ve implemented some new infrastructure to address performance issues, but the true test will come when we fill it with Crows to see how it holds up.

All campaigns will be down temporarily to funnel people into one server, Mourning US-East, on our LIVE testing environment.

[Traduzione mia:]
Vogliamo effettuare un test sulle prestazioni del server domani (giovedì 14 giugno) alle 5 p.m. CDT (Central Daylight Time). Abbiamo implementato una certa nuova infrastruttura per affrontare problemi di performance, ma un test attendibile avverrà quando la riempiremo di Corvi e vedremo come li sostiene.
Tutte le campagne verranno interrotte temporaneamente per convogliare le persone su un server, Mourning US-East, sul nostro ambiente di test LIVE.

Se internet non mente e la memoria non mi inganna, CDT è sette ore indietro rispetto a noi.
Quindi in Italia il test inizierebbe la prossima mezzanotte.

Spero di farcela perché ho problemi di linea, altrimenti occupate risorse anche per me. :P 

Catelyn: War will make them old, as it did us. I pity them.
Mathis: Why? Look at them. They're young and strong, full of life and laughter. And lust, aye, more lust than they know what to do with. There will be many a bastard bred this night, I promise you. Why pity?
Catelyn: Because it will not last. Because they are the knights of summer, and winter is coming.

A Clash of Kings, Chapter 22, Catelyn II.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Crowfall Discord Channels: international (english) - italiano

Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...